Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Stanin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatku VAT

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Stanin Stanin 62 21-422 Stanin
Data ogłoszenia
2018-09-13
Termin składania dokumentów
2018-09-25
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe  - kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, pierwszego lub drugiego stopnia  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) Wymagania niezbędne:

a)obywatelstwo polskie,

b)wykształcenie wyższe  - kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, pierwszego lub drugiego stopnia  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d)niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                          z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e)nieposzlakowana opinia,

2) Wymagania dodatkowe:

a)ogólna znajomość przepisów z zakresu:

- rachunkowości budżetowej,

- finansów publicznych,

- ustawy o podatku od towarów i usług,

- rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur,

- o samorządzie gminnym,

b) znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,

c) komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,

Zakres obowiązków

1) Wystawianie faktur VAT,

2) Prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży urzędu dla celów rozliczenia podatku VAT,

3) Uzgadnianie podatku VAT w oparciu o sporządzoną ewidencję zakupu i sprzedaży oraz przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,

4) Sporządzenie cząstkowej deklaracji VAT-7 urzędu oraz zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 Gminy Stanin na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT,

5) Sporządzanie korekt deklaracji VAT-7 dla Urzędu Gminy,

6) Współpraca w sprawach związanych z rozliczaniem VAT z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy objętych centralizacją rozliczeń podatku VAT, współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,

7) Kontrola prawidłowości danych dotyczących podatku VAT, przekazywanych do Ministerstwa Finansów za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego,

8) Ustalenie współczynnika i prewspółczynnika VAT dla urzędu,

9) Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych, w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku,

10) Prowadzenie szczegółowej (analitycznej) ewidencji księgowej w zakresie zużycia wody i odprowadzenie ścieków, nadpłat i zaległości, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową’

11) Bieżąca analiza, monitorowanie, rozliczanie oraz uzgadnianie sald kont rozrachunkowych odbiorców, w tym przygotowywanie wezwań do zapłaty,

12) Obsługa programów do rozliczania dostawy wody i odbioru ścieków,

13) Rozliczanie wyciągów bankowych i raportów kasowych w zakresie wody
i ścieków oraz ich księgowanie w programie księgowym urzędu,

14) Przygotowanie umów dla odbiorców wody oraz ich rozliczanie,

15) Rozliczanie inkasenta po dokonaniu odczytów wodomierzy,

16) Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,

17) Przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych i informacji  niejawnych.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem,   

2) życiorys (CV) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania na str. 4 ogłoszenia o naborze),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

6) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru,

8) klauzula informacyjna dla kandydata (plik do pobrania na str. 5 ogłoszenia naborze),

9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

2) pełny wymiar czasu pracy,

3) wynagrodzenie - zgodnie z przepisami,

4) praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stanin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 25 września 2018 roku osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stanin pokój nr 5 (kancelaria) do godz. 15:30  lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. księgowości budżetowej i podatku VAT”.

2) dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęły do ostatniego dnia określonego w ogłoszeniu o naborze (decyduje data faktyczna wpływu dokumentów do Urzędu Gminy),

3) dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,

4) kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu naboru oraz zostanie podana informacja na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stanin i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stanin.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stanin, oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (ugstanin.bip.lubelskie.pl)


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Sprycha
Dodano do BIP dnia 13-09-2018 16:25:39