Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Stanin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Stanin Stanin 62 21-422 Stanin
Data ogłoszenia
2021-07-09
Termin składania dokumentów
2021-07-19
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)    wymagania niezbędne:
a.    posiadanie obywatelstwa polskiego
b.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d.    nieposzlakowana opinia,
e.    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
f.    wykształcenie wyższe 
g.    znajomość przepisów prawnych:
- ustawa prawo zamówień publicznych;
- ustawa prawo budowlane;
- ustawa o drogach publicznych
- ustawa o samorządzie gminnym;
- ustawa o pracownikach samorządowych;
- kodeks postępowania administracyjnego
- ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych
h.  biegła znajomość obsługi  komputera ( edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna)
2)    wymagania dodatkowe:
a.     umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi,
b.    umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism,
c.    umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,
d. prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków

1. Przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych gminy w tym:
a. zlecanie opracowań dokumentacji projektowych, kosztorysowych 
b. uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych w procesie inwestycyjnym
c. przygotowanie projektów umów w zakresie inwestycji i remontów
d. monitoring nad realizacją prowadzonych robót, dokonywanie odbiorów i rozliczanie realizowanych zadań inwestycyjnych
e. realizacja zadań z zakresu drogownictwa
f. nadzór nad oświetleniem ulicznym
2. Przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym sporządzanie sprawozdań, publikowanie w bip, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie rejestrów postępowań oraz wszystkich spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych

Wymagane dokumenty

1)    Podpisany własnoręcznie list motywacyjny,   
2)    życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowych  zajmowanych stanowiskach i przebiegu pracy,
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - zał. nr 3
4)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 
5)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6)    oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
7)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru – zał. nr 1 do ogłoszenia o naborze,
8)    klauzula informacyjna – zał. nr 2 do ogłoszenia o naborze
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO)

Warunki pracy

a. miejsce pracy: Urząd Gminy Stanin ( budynek nie posiada windy)
b. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
c. pełny wymiar czasu pracy,
d. wynagrodzenie - zgodnie z przepisami,
e. praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stanin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. 

Miejsce składania dokumentów

1)    wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 19 lipca 2021 roku osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stanin pokój nr 5 (kancelaria) do godz. 1500  lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych”,
2)    dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęły do ostatniego dnia określonego w ogłoszeniu o naborze (decyduje data faktyczna wpływu dokumentów do Urzędu Gminy),
3)    dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
4)    kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru, o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz zostanie podana informacja na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stanin i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stanin.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stanin, oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (ugstanin.bip.lubelskie.pl)


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Sprycha
Dodano do BIP dnia 09-07-2021 18:48:07