Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Stanin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. inwestycji

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Stanin Stanin 62 21-422 Stanin
Data ogłoszenia
2017-11-24
Termin składania dokumentów
2017-12-06
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja lub kierunki w zakresie funduszy unijnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)    wymagania niezbędne:
a.    obywatelstwo polskie,
b.    wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja lub kierunki w zakresie funduszy unijnych.
c.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d.    niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e.    nieposzlakowana opinia,

2)    wymagania dodatkowe:
a.    znajomość przepisów: Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego, ustawy o samorządzie gminnym,
b.    wiedza w temacie pozyskiwania środków zewnętrznych dla samorządu gminy (np. RPO, PROW, Programy rządowe),
c.    ogólna znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
d.    znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
e.    komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,

Zakres obowiązków

1)    Prowadzenie spraw z zakresu realizacji inwestycji gminnych,
2)    Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych,
3)    Przygotowanie i realizacja projektów realizowanych przez Gminę, współfinansowanych z funduszy zewnętrznych, w tym funduszy europejskich,
4)    Podejmowanie działań w celu pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania działalności inwestycyjnej, w tym przygotowanie dokumentów.

Wymagane dokumenty

1)    list motywacyjny,   
2)    życiorys(CV) z załączonym zdjęciem,
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania na str. 3 ogłoszenia o naborze),
4)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6)    oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
7)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru,
8)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

1)    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
2)    pełny wymiar czasu pracy,
3)    wynagrodzenie - zgodnie z przepisami,
4)    praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuję, że miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stanin, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

1)    wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 6 grudnia 2017 roku osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Stanin pokój nr 5 (kancelaria) do godz. 15:30 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. inwestycji”.
2)    dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłynęły do ostatniego dnia określonego w ogłoszeniu o naborze(decyduje data faktyczna wpływu dokumentów do Urzędu Gminy),
3)    dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
4)    kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru, o terminie testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie oraz zostanie podana informacja na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stanin i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stanin.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stanin, oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (ugstanin.bip.lubelskie.pl).


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Sprycha
Dodano do BIP dnia 24-11-2017 14:31:49